Palautus- ja reklamaatio ohjeet
Asiakaspalautus / Verkkokauppatilauksille
Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus, joka alkaa siitä, kun olet vastaanottanut tavaran. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Muista palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet. Pakkaa tuotteet huolellisesti kuljetusta varten, niin etteivät ne vaurioidu kuljetuksessa. Jos asiakas palauttaa tavaran käyttöönoton jälkeen, asiakas vastaa tuotteen arvonalentumisesta.
Palauttaaksesi tuotteet, täytä tilauksen mukana toimitettu palautuslomake tai tulosta se alla olevasta linkistä ja liitä se mukaan asiakaspalautukseen. Toimita tuotteet meille Matkahuollon kautta. Palautuksen voi tehdä Matkahuollon Paketit-sovelluksen tai verkkosivujen kautta alkuperäisen lähetystunnuksen avulla ilman kirjautumista: https://www.matkahuolto.fi/palauta-paketti Palautuksen voi jättää mihin tahansa Matkahuollon pakettipisteeseen tai -automaattiin.
Palautusten käsittely kestää noin kaksi viikkoa. Hyvitämme palautetut tuotteet asiakkaan tilille. Muista täyttää tilinumerosi yllä olevaan palautuslomakkeeseen. Meistä johtumattomasta syystä palautetuista tuotteista veloitamme asiakkaalta palautuksen toimituskulut.
Vastaanottaessasi tilausta, tarkista aina lähetyksen ja tuotteiden kunto. Jos huomaat vaurioita, tee asiasta välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusyhtiölle ja ota yhteyttä asiakaspalveluun sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, ole yhteydessä:
info@teuvolouhisola.fi tai 09-7249821
Asiakaspalautus / Jälleenmyyjä-asiakkaamme
Matkahuollon palautustunnuksemme on: 9513686. Asiakaspalautukset tulee ohjata Kampin Matkahuoltoon (Kampin Keskus Narinkka 1, 00100 Helsinki) tai jakopakettina osoitteellamme. Säilytäthän palautuskuitin, kunnes olemme käsitelleet palautuksesi. Kaikkiin palautuksiin tulee liittää tieto palautuksen syystä ja toivotusta / sovitusta toimenpiteestä.